tirsdag den 15. december 2009

Tiden flyver afsted...

...og jeg kan snart ikke følge med mere. Juleaften er lige rundt om hjørnet, og jeg mangler stadig de fleste julegaver. Eksamen nærmer sig med hastige skridt og hvor blev tiden til refkleksion og fordybelse af? Puha, december er en hård, men dog også fantastisk måned :-) Jeg glæder mig til juledagene, hvor jeg forhåbentlig kan lægge sygeplejekasketten fra mig og nyde julen i fulde drag.

Så er der jo også hende min skønne søster. Hende og kæresten overtog igår nøglerne til deres lejlighed, som ligger intet mindre end 2 minutters gang fra Jesper og jeg. Så jeg agerede flyttemand, inden den stod på aftenvagt 15.45. De to tilflyttere knoklede hele eftermiddagen og aftenen efter jeg var smuttet, og jeg glæder mig meget til, at jeg skal se resultatet lige om lidt når hunden og jeg tager et smut forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar