torsdag den 9. september 2010

Jeg lever endnu...

Kan endnu engang konstatere at det er ALT for lang tid siden jeg sidst har været herinde og der er sket RIGTIG meget siden sidst. Jeg er blevet single og sygeplejerske, men det er jo efterhånden ved at være gamle nyheder, det var jo i slutningen af Juni. Måske er jeg ikke så single længere, der er i vert fald en dejlig fyr inde i billedet :-)

Lige om lidt skal jeg flytte. Jeg har fået en dejlig lejlighed på 91 km2, centralt beliggende i Roskilde, nærmere førstesalen på en villa. Der flytter jeg ind d. 15 september sammen med min dejlige søster (hun er nemlig også blevet single), hvilket vi begge glæder os MEGET til!

Et par kager er det også blevet til siden sidst, så dem synes jeg da lige i skal have lov at se :-)
Den første kage, er fra min sidste dag i blodbanken.






Den næste var til min venindes søns fødselsdag. Han er meget glad for karate, så derfor skulle karateklubbens logo selvfølgelig på, og så bestemte han at der skulle blå stjerner på.



Det var egentlig tanken at jeg ville oploade et par billeder af mit seneste værk, en bryllupskage i 3 etager, men af en eller anden grund vil systemet ikke lade mig oploade billederne, måske jeg har opbrugt min kvote for idag? I må have dem til gode... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar