mandag den 27. august 2012

En sølvbryllupskage.


I lørdags, fik vi fejret at mine forældre d. 22/8 havde været gift i 25 år! Det var en skøn fest, og fest er jo bekendt = kage. Min mor ville gerne have en moccafarvet kage med liljer, og her er så resultatet.
 
 
 
 
Min mor havde selv bagt kagerne, så i denne omgang stod jeg kun for at overtrække og pynte. Kagen er af nøddebunde, med chokoladeganache og en kraftig hindbærmousse. I bagklogsskabens lys, skulle pyntekanterne nok have været hvide i stedet for samme farve som kagen, men udover det er jeg ganske tilfreds med resultatet :-)

1 kommentar:

  1. Hej :).
    Sikke en fin blog du har!
    Altså jeg må lige sige til den her kage, at du har gjort det rigtig at lave kanterne brune og ikke hvide. Ved at de er brune, får liljerne og efeu-bladene al opmærksomheden - præcis som de fortjener! :)
    Mvh. Charlotte.

    SvarSlet