tirsdag den 12. januar 2010

En dårlig start...

Øv bøv, sikke en måde at starte ugen på. Fik et opkald fra min mor mandag eftermiddag, hvor hun fortæller at Calle (vores gamle vovse) er blevet aflivet. Han havde været syg gennem nogle dage, formentlig kennelhoste, men var faktisk begyndt at få det bedre. Natten til mandag bliver han så rigtig rigtig dårlig, og mine forældre beslutter at få ham aflivet. Han blev næsten 10 år, hvilket er rigtig meget for en Grand Danois. Alt over 7 år er en gave siger de kloge. Men det er nu stadig ikke sjovt at sige farvel, han var en helt fantastisk hund.

Nu ligger jeg så her med ondt i halsen og har lidt ondt af mig selv. Forhåbentlig slutter ugen godt. Vi skal nemlig have besøg af et vennepar lørdag og søndag har Viki en legeaftale med skønne Guincho.

I øvrigt fik jeg et opkald fra min veninde og arbejdskollega som var meget ked af at jeg ikke kom på arbejde idag. Hun havde været ude og købe blomster til mig i anledningen af at jeg havde bestået eksamen. Hun er simpelthen en helt igennem fantastisk pige og jeg må sige at det varmede at hun sådan havde tænkt på mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar