fredag den 8. januar 2010

Livet er skønt!

Ikke mindst fordi eksamen endelig er overstået og alt gik som det skulle! Men livet er jo også bare dejligt i al almindelighed, og jeg kan endelig vende tilbage til virkeligheden og for alvor nyde mit(liv)!
I aften skal Jesper og jeg ud og spise i anledningen af eksamen, og resten af weekenden står den på råhygge og lidt hårdt arbejde i fitness centeret. Det sidste er efterhånden vældig tiltrængt, det er jo ikke ligefrem fordi kiloene er raslet af mig over julen, snarere tværtimod. Derudover skal jeg igang med mit længe ventede læseprojekt "Pige i tyverne", så småt igang med at forberede pynten til Sebastian og Søs' housewarming og så skal jeg prøve at bage donuts! Det har jeg aldrig prøvet, og har købt en kogebog fuld af skønne opskrifter på muffins og heriblandt altså også donuts. Så NU skal det prøves!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar